when a man's knowledge is not in order
the more of it has the greater will be
his confusion...

Thursday, February 19, 2009

Siri Hamster!

Ini Atif...

Gambar-gambar ni diberi nama siri Hamster, sebab pada masa ni, si Atif ni tengah obsess dengan hamster....waktu ni, dia datang bercuti masa cuti sekolah yang lepas. Jadi terpaksa lah tinggalkan hamster 2 ekor dia kat rumah...sian si Hamtaro dan si Lini...

Waktu cakap kat dia nak ambik gambar untuk siri Hamster, tengok je la gaya posing nya...ntah apa-apa aje si Atif ni...apa-apa je la ya...Atif...isk3

Lokasi: Masjid India
Masa:02.03 ptg
Tarikh: 27 Dec 2008


1.


2.


3.

______________________________________________________________
life is just a mirror
and what you see out there
you must first see inside of you...
-wally 'famous' amos-

3 comments:

ZARA said...

Salam Wan,
Kamu saja dera si Atif ambil gambar giteww... Sian dierr...

Nik Fauziah Nik Hussin said...

Salam wan..
apa khabar? mcm mana kat tempat baru.. senyap dan sunyi je wan..
Blog wan ni takde shoutbox ker atau akak yang tak perasan??? klu takde buat la.. nak tggl msg pn senang.. paling tidak boleh tanya kabar wan kan..kan??

Nik Fauziah Nik Hussin said...

salam wan..
sihat ker? apasal rasa semak je.. dah bersawang blog hehehe.
jangan marah wan.. saja nak menyakat wan. Lama tak dengar citer wan.. ok ke tempat kerja baru?


Designed by Blog Need Money